Detail

Základní informace


Úřední název

Anila s.r.o.

IČO

27774368

DIČ

CZ27774368

Obec

Šenov

Část obce

Šenov

Ulice

Hlavní

Číslo popisné

12

PSČ

73934

Stát

Česká republika

Doplňující informace


Datum uzavření smlouvy

11. 11. 2024

Evidenční číslo smlouvy

904085844.00.000/KRPA-56575/ČJ-2024-0000MT

Základní popis předmětu plnění smlouvy

Dodání motocyklové výbavy pro prvosledové hlídky k zajištění výkonu služby a úkolů souvisejících s plněním na úseku bezpečnosti pořádkové policie Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy: • Motocyklová přilba – 10 kusů; • Chránič těla – 10 kusů; • Kalhoty na motocykl – 10 kusů; • Kalhoty do deště – 10 kusů; • Dres – 10 kusů. Podrobný popis požadované motocyklové výbavy je uveden v příloze č. 1 - Technická specifikace s požadavkem na vyplnění. Součástí výzvy k podání nabídek je příloha č. 2 - Cenová tabulka, která obsahuje kontakt na oprávněnou osobu účastníka výběrového řízení a její součástí je podpis oprávněné osoby. Termín plnění od - do: Po podpisu kupní smlouvy do 21 dní od obdržení písemné objednávky; nejpozději do 12. prosince 2024. Místo dodání / převzetí plnění: Dodání kompletní dodávky včetně daňového dokladu (faktury, vyplněných záručních listů provede zástupce dodavatele v prostorách své provozovny na území České republiky. • Zadavatel požaduje bezúplatné předložení 1 ks vzorku od každého typu výbavy ve velikostním sortimentu M na oděvy a chránič těla; a 1 kus motocyklové přilby ve velikosti M (motocyklová přilba – 1 kus, chránič těla – 1 kus, kalhoty na motocykl – 1 kus, kalhoty na motocykl – 1 kus, kalhoty do deště – 1 kus, dres – 1 kus). TERMÍN PŘEDLOŽENÍ VZORKŮ: do 22. 10. 2024 do 10.00 hodin • MÍSTO A ZPŮSOB PŘEDLOŽENÍ VZORKŮ: Poštou doporučeně: ve dvou obalech, z nichž vnitřní bude označen názvem účastníka a názvem VZ „Dodání motocyklové výbavy“, a to na adresu zadavatele: Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy odbor veřejných zakázek P. O. BOX 1151, 110 00 Praha 1 Upozornění: Při podání vzorku poštou se za datum doručení považuje okamžik převzetí zásilky zadavatelem (den, případně hodina převzetí poštovní zásilky se vzorkem na příslušné podávací poště zadavatele). Poštovní zásilky přebírá zadavatel na příslušné poště každý pracovní den v 08:00 hod.. Je tedy nutné, aby poštou podaný vzorek, byl na tuto poštu doručen nejpozději předchozí pracovní den před posledním dnem lhůty pro podání vzorku. Osobně: na pracoviště odboru veřejných zakázek v pracovní dny (od 08:00 – 13:00 hod.) na adrese: Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy odbor veřejných zakázek Bartolomějská 306/7, Praha 1 tel. z vrátnice objektu: 823251, 3, 5 mobilní telefon: 731 553 241 Při osobním předání požaduje zadavatel uložení vzorku v uzavřeném obalu označené názvem účastníka a názvem VZ: „Dodání motocyklové výbavy“. • Velikostní sortiment dodávaných oděvů, chrániče těla a motocyklové přilby bude upřesněn vítěznému dodavateli v objednávce, po vyzkoušení v provozovně dodavatele na území České republiky.

Smluvní cena bez DPH

197 862,81

Smluvní cena s DPH

239 414,00

Smluvní cena s dodatky bez DPH

197 862,81

Smluvní cena s dodatky s DPH

239 414,00

Měna

CZK

Internetová adresa, na které je smlouva umístěna

https://smlouvy.gov.cz/smlouva/31168440

Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů

Ne